T20230125.0011 Microsoft365 ; Diverse Diensten niet beschikbaar ; Storing in onderzoek
Update
Microsoft heeft aangegeven een probleem te hebben gevonden in hun interne netwerk configuratie, het probleem is geïsoleerd waardoor diensten (beperkt) beschikbaar lijken te komen. Microsoft is bezig een oplossing voor het probleem te zoeken en dit zo snel mogelijk toe te passen zonder verdere verstoringen te veroorzaken.
Microsoft heeft aangegeven verstoringen te zien binnen hun netwerk infrastructuur, Microsoft is bezig met een onderzoek naar deze storing:
https://status.office365.com/
De getroffen diensten bestaan in elk geval uit: Teams, Exchange, SharePoint en OneDrive
We monitoren op dit moment een verstoring in diverse Microsoft365 diensten. Diensten als Exchange (e-mail), OneDrive en Sharepoint (data) zijn niet of slecht bereikbaar. De storing lijkt impact te hebben op alle Microsoft365 klanten. We zijn de storing aan het onderzoeken en contact met Microsoft aan het leggen om meer informatie omtrent deze storing te krijgen.
Op dit moment is er nog niet meer informatie bekend, ook is er nog geen zicht op een oplostijd. Zodra wij meer informatie hebben communiceren we dit op onze status pagina: https://status.arrowsict.nl
← Terug