Onderbreking Swyx platform

Groot incident Infrastructuur Destiny VoIP Telefonie Destiny VoIP
2021-12-06 08:18 CEST · 3 uren, 34 minuten, 7 seconden

Update

Opgelost

Het incident is verholpen, de omgevingen zijn weer bereikbaar. Mocht u toch nog problemen ervaren dan vernemen wij dit graag via helpdesk@arrowsict.nl of 0475-497341.

december 6, 2021 · 11:52 CEST
Updaten

Er is een workaround doorgevoerd. Dit heeft een positief effect, de verbindingen komen een voor een weer online. We blijven de situatie voor deze ochtend monitoren.

december 6, 2021 · 09:07 CEST
Probleem

Op dit moment is er een storing op het Swyx platform. Toestellen kunnen zich mogelijk niet registreren en inkomende telefonie zal hierdoor niet functioneren. Dit speelt bij een bepaald aantal Swyx centrales. De storing is bekend en wordt onderzocht.

Als workaround kunnen we een mobiele doorschakeling instellen. In dien dit gewenst is neem dan contact op met onze helpdesk via helpdesk@arrowsict.nl of 0475-497341.

december 6, 2021 · 08:25 CEST

← Terug